Direktlänk till inlägg 14 juni 2011

Skolavslutning

Av åsa eriksson - 14 juni 2011 14:31

Skolavslutning och sommarlov..vem minns inte det!

I dag var det Majas (vårt barnbarn) tur..att gå ut första klass..alla samlades först vid idrottsplatsen..sedan bar det iväg till kyrkan..för en extra samlingsstund..

jättevackert!

Maja sjöng som vanligt i barnkören ..på bild längst till hö.i vit klänning..hon sjunger  så mormor blir rörd!

  Emma skall börja i första klass till hösten..vilket hon ser fram mot..

här är skolans aktiva föräldrar framme för att tacka..för det gångna året..mamma Sofi längst till vä.

  mycket människor stora och små var samlade denna dag..så kameran fick bara sticka upp mellan de sittande..

 

efter avslutningen pratades det om vad tiden går fort..och snart står vi här med studentplakat sa Sofi..tungan var snabbare än eftertanken..och jag hörde mig själv säga..glöm inte att vattna..

några undrande blickar blev det..men sån´t är livets gång..om 10 år är vi 80 år och det finns en viss chans att vi behöver lite vatten till våra blommor!

En underbar stund var det i alla fall att få träffa barn och föräldrar mitt i livet..och jag vill passa på att njuta en stund till av det goda och önska lycka till i livet .

 

På torsdag bär det av till Borås för Leifs och min del..vi tävlar med DS En Stor Stark i en kvällstävling..kommer att få träffa många vänner ..så det blir en höjdare..

på söndag blir det hemmatävling med DJ Black Jack  ..och onsdag före midsommar är det anmält till Järbo!

 

Mulet väder just nu har vi med ungefär 18+

det får duga!

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa eriksson - 24 augusti 2017 09:14

nya tag .. livet rullar vidare..med hundar/barnbarn/barn skrivandet kommer jag att ta tag i om några dagar ha en fin dag ..   ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:05

   det har hänt en hel del.. SM i hundkapplöpning har gått av stapeln..inga hundar från oss anmälda..   dock en Veteran DJ Vargtass SM-vinnare 2011/ och 2:a i semin/4 i sm final 2016 Grattisar! Debuterade gjorde GH-Girpower /ägare Hanne ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:02


         12 år ..och jag 72 ..det går med rasande fart vill jag lova..   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 10:03


  står för dörren.. vi laddar.. och gör som ....   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 09:45

  är klar för licens/ månad juli.. senast sprang han tillsammans med Irwin/Vito som han kallas.. lämnade ett par längder i start till Vito.. för en gångs skull bytte Vitpår direkt utanför box / gick direkt in..Jack fattade galoppen bytte ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards