Alla inlägg under februari 2014

Av åsa eriksson - 26 februari 2014 11:59

här tillsammans med Märta,minstingen av barnbarnen..här Värsta grejen/Värsta tjejen..

  Ha en fin dag alla vänner!

Av åsa eriksson - 25 februari 2014 10:13

    en välbehövlig vintersemester/dom jobbar duktigt på i skolan..så här kom belöningen!

Av åsa eriksson - 20 februari 2014 10:46

och snö har vi fått /mycket snö tom..men det kommer ju lagomt till småfolkets sportlov..en tur till fjällen blir det /lite skoteråkning..på fredag ,alltså imorgon beger sig dom äldsta..Maja/Emma..lillasyster Yster/Märta hon blir hemma..tur det så det fortfarande är lite liv i luckan..


Personligen har jag börjat så smått att röra på mig/hålla igång,denna gång riktigt jädra segt skall jag säga/sista blodproverna visade toppresultat/däremot en propp i ögat/gråstarr på båda..men det tillhör liksom livet.........inget skall vara lätt..har också lyckats med 3 kg viktnedgång,vilket var ett måste..nu gäller det att hålla det också..

för övrigt så känner jag mig pigg..och längtar faktiskt till lite uppträning av hundar..denna säsong utan löptikar /vår sommar..och förhoppningsvis lite in på höstkanten..


har gjort en liten uppdatering av sista kullens Bästa tider/olika distanser/banor/FB ..DJ-kullen går inte av för hackor,och jag känner mig trygg i vårt val av avelsmaterial..det stundar en ny valpkull här på Emmalines kennel/höst vinter/2014..

e.DJ Black Jack u.Breeze Ett nytillskott kommer till oss i sommar om ödet vill..spännande!


Som vanligt så kämpas det på alla nivåer ute i världen / i sportsammanhang som OS/men även i sporten vem har rätt..som i sin tur blir krig/och elände..


Nu önskar jag er alla en fin Helg och massor av kämpaglöd!

  DJ-kullen med mamma BS Juliet..




Av åsa eriksson - 14 februari 2014 15:42

  Våren närmar sig!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Skapa flashcards