Direktlänk till inlägg 17 mars 2014

lite seriöst tänkade igen

Av åsa eriksson - 17 mars 2014 10:16

från början var ju tanken att bara använda denna blogg till hundnyheter/Emmalineshundar...men med tiden så utvecklades den till min alldeles egen dagbok,med fri insyn för alla som var nyfikna/intresserade/det var/är skönt att kunna skriva av sig och när jag kikar tillbaka på mina inlägga som handlar mest om hundlivet i stort/så saknar jag alla fina kommentarer ..och Lycka till/Grattis/krya/..nu har FB tagit över och det är ju där man kan återfinna sina vänner..


Bloggarna används numera till enbart dagbok som visserligen kan följas av andra ..men aktiviteten runt bloggarna har minskat!


Själv skriver jag bara när andan faller på..

Resultaten på hundsidorna för resp.hund har stått stilla under en lång tid..

men jag kan roa mig att titta tillbaks på lite av varje som hänt/och bilder finns från händelsrika år..


Har fått lite påbackning om att vi inte kan nås så lätt/inget telnummer/inga hemsidor står utsatta ang.vår kennel off....skall bättra mig/och en hemsideändring är gjord på SKK:s uppfödarregister..

uppdatering med mailadress/telnummer finns  på bloggens registersida hö/under  rubriken uppfödning/importer från 1999

Jag hoppas att uppdateringarna hjälper er att hitta oss i uppfödardjungeln...

Vi har legat på latsidan när det gäller att visa upp vår kennel offentligt/det har liksom bara rullat på ändå/skärpning/bättring lovar vi !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa eriksson - 24 augusti 2017 09:14

nya tag .. livet rullar vidare..med hundar/barnbarn/barn skrivandet kommer jag att ta tag i om några dagar ha en fin dag ..   ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:05

   det har hänt en hel del.. SM i hundkapplöpning har gått av stapeln..inga hundar från oss anmälda..   dock en Veteran DJ Vargtass SM-vinnare 2011/ och 2:a i semin/4 i sm final 2016 Grattisar! Debuterade gjorde GH-Girpower /ägare Hanne ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:02


         12 år ..och jag 72 ..det går med rasande fart vill jag lova..   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 10:03


  står för dörren.. vi laddar.. och gör som ....   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 09:45

  är klar för licens/ månad juli.. senast sprang han tillsammans med Irwin/Vito som han kallas.. lämnade ett par längder i start till Vito.. för en gångs skull bytte Vitpår direkt utanför box / gick direkt in..Jack fattade galoppen bytte ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards