Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av åsa eriksson - 16 oktober 2012 09:53

och höst på riktigt..........

har fortfarande lite svårt att få igång den rätta känslan för tävlingar..nu har vi ju all tid i världen på oss/vintersäsongen att ladda batterierna samt att komma igång med någon annan aktivitet..skulle faktiskt kunna tänka mig släktforskning!


Att kalla släktforkning för aktivitet var väl att ta i..men vi kan ju kalla det för hobby..hjärngympa eller vad som helst/hjärngympa behövs ...som tur är har vi barnbarn som hjälper oss med det!


just nu är läget lite okoncentrerat..behöver stadga upp det hela..måste ha något intressant att sätta händerna i..alltså nytt projekt på gång!!!!!


Vid den här tidpunkten på året brukar våra möbler fara omkring för att byta plats..jag försöker verkligen att hålla mig ifrån den sorters aktivitet..men det är svårt..och valpkullar skall vi inte ha..Zafina löper men det gäller att även där inte sätta fokus på fel saker i livet..

Inga mer hundar !!


ja vad finns det kvar då..en semesterresa till Playa Del Sol..brukar ju var populärt hos kategorin 55+ som dom själva kallar sig..låter som ett bra delmål i livet tycker jag..just i år /Nja kanske inte..måste bygga upp kroppen och knoppen föra att orka hänga med..men nästa år/mycket troligt!


Ja...då återstår/ bygga upp kroppen/heltidssysselsättning kommer det att bli/få se om man orkar/har rätta lusten!

Börjar med att tvätta håret,alltid något/gåstavarna har stått i hallen och väntat på aktivitet i två veckor..så man kanske borde ta dom med på en kortare promenad...tror dom skulle uppskatta det..för att göra deta hela lite personligare så döper jag nog dessa kompisar till Ole/Dole  ..

alltid kul med kompisar som sällskap och allrahelst när dom går i samma takt som jag..


Ha en skön tisdag mina vänner!



Dagens Tips/ha glimten i ögat,och ta livet med ett klackspark..alla klarar det..

 




Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Skapa flashcards