Direktlänk till inlägg 27 mars 2012

tisdag

Av åsa eriksson - 27 mars 2012 08:39

finns inte mycket att orda om.men eftersom jag på något sätt finner detta så givande för själen..skall jag försöka tota ihop något idag också!

 

inte många bloggar som verkar ha skrivklådan igång..bilder finns och dessutom mycket fina sådana..kamera/fotointresset är stort hos alla..från tårtskapelser/blommor/djur/barn/inreding.....stimulerande!

 

Meeeen jag saaaknar debatter/kloka ord och underfundiga inlägg som ger vardagen något att fundera över...rätt och slätt har aldrig varit min starka sida..det skall explodera av goda ideer och tankeväckande ord..skall väl sägas att jag är allätare när det gäller debatter ..politik/hundar/skola/barn/ ja, i stort sett allt som går att diskutera om..........PRO är ju det som ligger oss i tiden..jag får väl börja angagera mig där..finns säkert mycket att lära.....för att diskutera har just den effekten...man lär sig otroligt mycket om man har öppna sinnen...likt ringar på vattnet så börjar man fundera/söka efter det troliga och förhoppingsvis så upptäcker man felen man haft och naturligtvis blir det en milstolpe av glädje om man råkar ha rätt och samtidigt lyckats med att lära någon annan något som de inte visste....

Livet är en skola...och jag hoppas jag har många år kvar på skolbänken!

 

Dagens funderingar!/ att inse att jag inte alltid har rätt/och att jag fortfarande har mycket att lära/men att jag även kan en hel del...man får inte vara blyg!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa eriksson - 24 augusti 2017 09:14

nya tag .. livet rullar vidare..med hundar/barnbarn/barn skrivandet kommer jag att ta tag i om några dagar ha en fin dag ..   ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:05

   det har hänt en hel del.. SM i hundkapplöpning har gått av stapeln..inga hundar från oss anmälda..   dock en Veteran DJ Vargtass SM-vinnare 2011/ och 2:a i semin/4 i sm final 2016 Grattisar! Debuterade gjorde GH-Girpower /ägare Hanne ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:02


         12 år ..och jag 72 ..det går med rasande fart vill jag lova..   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 10:03


  står för dörren.. vi laddar.. och gör som ....   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 09:45

  är klar för licens/ månad juli.. senast sprang han tillsammans med Irwin/Vito som han kallas.. lämnade ett par längder i start till Vito.. för en gångs skull bytte Vitpår direkt utanför box / gick direkt in..Jack fattade galoppen bytte ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards