Direktlänk till inlägg 23 november 2011

Ingen vinter ännu

Av åsa eriksson - 23 november 2011 12:00

själv tycker jag det är skönt med + grader..det är visserligen extremt mörkt både ute och inne..vi har lampor tända från morgon till kväll.

 

Har nu landat efter sista ronden..

Har också bestämt mig för att det inte blir någon operation över huvud taget....känner det nästan som om ödet gav mig en vink ..

 

Är/får vara nöjd med det som livet ger..och just nu är det en ödmjuk känsla av att allt gick över förväntan!

känner mig också utvilad för första ggr på några veckor..

 

Planerar ingenting utan låter dagarna /humöret bestämma rytmen..är medveten om att inte alla kan det..

men just nu har jag den förmånen.

har jobbat ordentligt med bloggen och satt in all vår uppfödning/resultat från 2004

mycket jobb men det blir desto lättare att följa upp..

hoppas mina valpköpare uppskattar att följa även kullsyskon och tidigare/senare kullar..

 

Sofi kommer att så småningom ta över vår verksamhet/kennel och jag tror att det kan blir riktigt bra..Janne har också visat ett brinnade intresse för rasen och dess funktion

det blir nog hur bra som helst..

det svåra blir nog att låta ungdomarna ta över utan att lägga näsan i blöt!

 

Leif och jag då..ja,om hälsan och intresset finns så fortsätter vi att kapplöpa med våra tävlingsmaskiner..

det är det som kallas livsstil..åtminstone i vår familj.

 

En resa till Finland har stått på vänte/önskelistan alltsedan vi träffade Sökövintin..varje år har vi lovat ..men inte infunnit oss..

om hälsan och orken finns  för Finland ..kanske..jag säger kanske även denna gång men med mer lutning åt det positiva ..så dyker vi nog upp innan vi fyllt 75 ..

så här såg det ut förra året vid samma tidpunkt!

  

Cashen dyker i snömassorna..kanske var det här.. i de många snörusherna som han lade grunden till sin enorma uthållighet..vem vet!!!!

 

Dagens tankar!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Anncie och Tobbe

Anncie och Tobbe

23 november 2011 19:32

Hej på er Åsa och Leif!..Måste bara få säga att detta otroliga arbete ni lägger ner underlättar betydligt för oss som valpköpare också..Kanon!! Bara att gå in och checka och även följa alla andra "släktingars" resultat och fina bilder på alla hundarna..Allt samlat, så perfekt!
Tack Emmaline´s :-)))
Kram från oss

http://www.steelsuccess.se

åsa eriksson

23 november 2011 19:37

Tack själva ni har ju bidragit till lite info själva..tusen tack för att ni uppskattar arbetet..och jag hoppas att ni även kommer att ha lite nytta av det tills det är dags med egna småttingar på kenneln!

 
Anncie

Anncie

23 november 2011 20:27

..Absolut det har vi garanterat Åsa/Leif :-))
//Kram Kram

http://steelsuccess.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa eriksson - 24 augusti 2017 09:14

nya tag .. livet rullar vidare..med hundar/barnbarn/barn skrivandet kommer jag att ta tag i om några dagar ha en fin dag ..   ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:05

   det har hänt en hel del.. SM i hundkapplöpning har gått av stapeln..inga hundar från oss anmälda..   dock en Veteran DJ Vargtass SM-vinnare 2011/ och 2:a i semin/4 i sm final 2016 Grattisar! Debuterade gjorde GH-Girpower /ägare Hanne ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:02


         12 år ..och jag 72 ..det går med rasande fart vill jag lova..   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 10:03


  står för dörren.. vi laddar.. och gör som ....   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 09:45

  är klar för licens/ månad juli.. senast sprang han tillsammans med Irwin/Vito som han kallas.. lämnade ett par längder i start till Vito.. för en gångs skull bytte Vitpår direkt utanför box / gick direkt in..Jack fattade galoppen bytte ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards