Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av åsa eriksson - 10 oktober 2011 15:14

Emmalines DJ Kristina Kanel som blev 2011 års Hässlöhund på rundbana........................

man kan kalla detta för ett klubbmästerskap räknat under hela säsongen..mellan alla raser....



 


  här i fyrans täcke...då hon dessutom placerar sig fyra i  2011 års Tik-SM


Av åsa eriksson - 10 oktober 2011 13:09

Viljan att skriva på bloggen finns ..men det händer inte mycket nu...

Leffe sitter med benen på bordet och tittar på lunchtrav...ett intresse som han gärna inte missar....

själv har jag tråkigt..inga solställen att krypa in i..och livet riktigt lunkar på i pensionärstakt..inget jag gillar,vill ha något att sätta händerna i..men Leffe han myser!

Höstrusket är inget för mig..men dom lovar bättring-åtminstone på väderfronten..

vad finns att göra

Baka......njaa..

Laga middag ...neej

städa...redan gjort

nää ,nu är det kortslutning i hjärnan..ladda upp till Sundsvallsresan som närmar sig,lite tidigt..risken finns att man tar ut sin gamla kropp..

är ju meningen att den skall vara på topp ...när vi träffas Kerstin och jag.....vet inte alls hur hon står i livet ..hon kanske orkar hur mycket som helst..då är man illa ute innan kvällen är slut..

 

Gubben försvinner ut ..själv skall jag nog stadga upp mig och ta mig i kragen..så det blir någonting gjort här hemma..

skall väl säga till alla som undrar..men hundarna då?

dom sover skönhetssömn

det skulle jag också behöva

Livet är bra konstigt..ibland tycks det stå helt still..och ibland bara rusar tiden förbi..

Tycker faktiskt att det är ljudlöst också ...

Nej ,nu får jag allt rycka upp mig!...komihåg en sak..Maja har varit på lasarettet och fixat bort en pärla som fastnat innuti  örat..ja ni ser rätt ..tydligen har hon pillat dit den ..och sedan glömt att tala om det..nu är den borta och läkaren fick ett gott skratt..........

 

Skall fixa lite i garderoberna tror jag..

 

 

 

 

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards