Direktlänk till inlägg 29 april 2011

Fredag redan

Av åsa eriksson - 29 april 2011 07:56

Fredag morgon..Leffe är redan i väg och gör sin plikt ..Sofi jobbar tidig morgon till sena eftermiddagen..Janne ändå tidigare!

Leif skickar barnbarn till skolan..

framöver blir det lite mer jobb på hemmaplan..två hundar finns nu hemma hos Janne och Sofi .. Hanna med H har också flyttat in..syskonen verkar trivas ordentligt med varandra.

Leffe tar en tur med dom på förmiddagen..sedan åker jag över..och barnbarnen kommer hem kl 13.00..så visst finns det att göra.

 

Vädret är fint och jag har fixat ytterligare lite på altanen ..

våra hundar sover som stockar efter tidig utfodring.........när jag är ensam hemma är dom väldigt lugna..sen kommer husse och då blir det liv i luckan!

 

Breezan på väg till 7 månader skall ta lite bilder av henne på banan i morgon..fortfarande rasande fin..

 

Sista april i morgon med första maj som släptåg..det var faktiskt länge sedan april månad bjöd på sin absolut varmaste och vackraste sida..denna månad har varit fantastisk.....................

 

Dammsugaren skall fram..lite bökigt tycker jag detta moment har blivit..eftersom huset bjuder på centraldammsugare..lång bökig slang..men man vänjer sig!

 

Hoppas alla får en skön helg vid brasan och en solig första maj..med nya vårkappan på!

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Ingen bild

Sofi

30 april 2011 10:45

Tidig morgon till sen kväll.. =) 07.00-22.00

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa eriksson - 24 augusti 2017 09:14

nya tag .. livet rullar vidare..med hundar/barnbarn/barn skrivandet kommer jag att ta tag i om några dagar ha en fin dag ..   ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:05

   det har hänt en hel del.. SM i hundkapplöpning har gått av stapeln..inga hundar från oss anmälda..   dock en Veteran DJ Vargtass SM-vinnare 2011/ och 2:a i semin/4 i sm final 2016 Grattisar! Debuterade gjorde GH-Girpower /ägare Hanne ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:02


         12 år ..och jag 72 ..det går med rasande fart vill jag lova..   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 10:03


  står för dörren.. vi laddar.. och gör som ....   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 09:45

  är klar för licens/ månad juli.. senast sprang han tillsammans med Irwin/Vito som han kallas.. lämnade ett par längder i start till Vito.. för en gångs skull bytte Vitpår direkt utanför box / gick direkt in..Jack fattade galoppen bytte ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards