Direktlänk till inlägg 6 april 2011

Onsdag eftermiddag

Av åsa eriksson - 6 april 2011 22:07

och kväll avslutades..med syjunta..som övergått i mat och pratjunta..

 

denna gång hemma hos Kerstin...mycket prat och tankar..vi har nu alla passerat den aktningsvärda åldern..65+..vi har fått en självinsikt som man inte hade som yngre..med det menar jag att man inte behöver hävda sig själv som i  ungdomens och dårarnas tid..vi lättar våra hjärtan men fortfarande tillåter vi oss att skryta hejvilt om familjen och barnbarn..bonuset i livet på äldre dar! Nu har alla  tid över att pyssla med sig själva ..brigde ..simning ..gympa..och jag lovar ingen väger ett kilo över ungdomens idealvikt..bättre kan det inte vara..ja, några ordentliga motgångar i form av sviktande hälsa har några av oss haft..då nästan identiska..skönt även där att få prata av sig!

Vi sänder också en tanke till ytterligare en väninna som gick bort för några år sedan..

Tack Kerstin för en trevlig eftermiddag..nu är samtliga i gänget pensionärer!

Nästa gång träffas vi hemma hos mig...................................

           

 
 
Ingen bild

Sofi

7 april 2011 22:37

Ni ser bättre ut nu än då...=) 70 tals stilen va inte så lyckad.. Ni är jätte snygga PROare...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa eriksson - 24 augusti 2017 09:14

nya tag .. livet rullar vidare..med hundar/barnbarn/barn skrivandet kommer jag att ta tag i om några dagar ha en fin dag ..   ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:05

   det har hänt en hel del.. SM i hundkapplöpning har gått av stapeln..inga hundar från oss anmälda..   dock en Veteran DJ Vargtass SM-vinnare 2011/ och 2:a i semin/4 i sm final 2016 Grattisar! Debuterade gjorde GH-Girpower /ägare Hanne ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:02


         12 år ..och jag 72 ..det går med rasande fart vill jag lova..   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 10:03


  står för dörren.. vi laddar.. och gör som ....   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 09:45

  är klar för licens/ månad juli.. senast sprang han tillsammans med Irwin/Vito som han kallas.. lämnade ett par längder i start till Vito.. för en gångs skull bytte Vitpår direkt utanför box / gick direkt in..Jack fattade galoppen bytte ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards