Direktlänk till inlägg 25 februari 2010

Väninnorna

Av åsa eriksson - 25 februari 2010 08:57

Igår hade jag besök av mina väninnor,vi var ju som bekant 7 st som har hållt ihop sedan slutet på 60 -talet,utav dessa är vi nu bara 6 kvar,det började i Sälen  där jag arbetade som s.k Lillvärdinna..serverade och välkomnade gäster....

 

Där arbetade också Bibbi från Västerås..efter säsongen bar det i väg till hennes hemtrakter(själv kommer jag från Sundsvall) och där kom även hennes väninnor in i bilden.            

 

Så småningom träffade vi våra nuvarande gubbar och vi kan idag tänka bakåt på många roliga minnen tillsammans..

 

Vi har ju under årens lopp utvecklats åt skilda håll..men än idag håller vänskapen i sig..

 

Vill tacka mina väninnor för en jättetrevlig kväll och Stort Tack även för blommorna..  

 

Tack Sofi ,för den goda kakan,den uppskattades.

   

 

 
 
Ingen bild

Kerstin

25 februari 2010 22:59

Vill bara tacka för en trevlig kväll (jag är mätt än)Vi kom hem ordentligt tack vare en bra chaufför(Marita) som körde ända fram till porten. Krm Kerstin

 
åsa

åsa

25 februari 2010 23:28

Kersin:kramar tillbaka!

http://emmalines.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Gun-Britt

27 februari 2010 11:01

Hej Åsa!
Tack för en jättetrevlig kväll med god mat och en jättegod kaka till kaffet Resan hem gick bra. Men inte för Gunilla på torsdagsmorgonen Bilen stannade i Skultuna. Så det är bra att vara pensionär så man kan hjälpa till med bilar!!!!!. Nu var det bara att fylla på olja hoppas vi.

Kram
Gun-Britt

 
åsa

åsa

27 februari 2010 11:10

Gun-Britt!
Uppskattar att du tittar in på min blogg..Hoppas Gunilla är hemma nu...!!

Sköt om dig och ha det bra!!

http://emmalines.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa eriksson - 24 augusti 2017 09:14

nya tag .. livet rullar vidare..med hundar/barnbarn/barn skrivandet kommer jag att ta tag i om några dagar ha en fin dag ..   ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:05

   det har hänt en hel del.. SM i hundkapplöpning har gått av stapeln..inga hundar från oss anmälda..   dock en Veteran DJ Vargtass SM-vinnare 2011/ och 2:a i semin/4 i sm final 2016 Grattisar! Debuterade gjorde GH-Girpower /ägare Hanne ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:02


         12 år ..och jag 72 ..det går med rasande fart vill jag lova..   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 10:03


  står för dörren.. vi laddar.. och gör som ....   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 09:45

  är klar för licens/ månad juli.. senast sprang han tillsammans med Irwin/Vito som han kallas.. lämnade ett par längder i start till Vito.. för en gångs skull bytte Vitpår direkt utanför box / gick direkt in..Jack fattade galoppen bytte ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards