Alla inlägg den 30 maj 2014

Av åsa eriksson - 30 maj 2014 11:00

glimten i ögat/ och full röj,

   

märker att det blir fler och fler inlägg om livet i stort/när jag började med bloggen handlade den nästan uteslutande om vår livstil/hundar och kapplöpning..avel/uppfödning..jag hoppas att de som fortfarande är intresserade av våra hundars bravader och vad vår uppfödning har att ge..också nöjer sig med att följa vår familj till vardags/ibland så säger det mycket mer än bara resultat/fakta finns ju dokumenterat i diverse klubbar /

Har gått helt ifrån att uppdatera allt som händer i hundvärlden/ och dags dato/finns alltid i våra klubbars resultatlistor/runt om i Sveriges långa land/i olika aktiviteter/inte bara våra egena hundar/utan också vår uppfödning..känns bra att bara leverera fakta/


Ni som fortfarande följer vår kennels bravader/och vill veta ännu mer ,kontakta oss gärna...vi är fortfarande i allra högsta grad aktiva med våra hundar ,men jag känner inget behov längre av att marknasdföra oss..det gör hundarna från vår uppfödning så bra själva..

men naturligtvis så kommer bloggen att uppdatera höjdpunkter /








Av åsa eriksson - 30 maj 2014 09:28

och naturligtvis är det ju skönt för alla som arbetar/

fredag klämdag där barnbarnen är lediga från sitt/skolan är ju också ett jobb..med ansvar/tidiga mornar /läxor ..och kompisar..

Maja var på Party i torsdags..och tiden rinner iväg ,man ser det tydligt genom barnbarnen!

här hos mormor/morfar ,mor arbetate kväll/

lite ensamtid innan det bar iväg!

   


det där med att bli äldre har ju sina tjusningar/även hos oss gamlingar/svårt att tro,men ålderdomen delar man med oändling många andra människor /just nu här/nu vilar en slags förströstan om en behaglig ålderdom ,omgiven av full rulle/

glada skratt/lite släpp på måsten/och att bara vara/ibland känslan att vara ung på nytt och göra vad som faller  in för stunden..en något annorlunda /bra känsla som jag kan tänka mig många kan känna ,när de är nöjda med livet i stort!

Att få känna den på äldre dar är ingen självklarhet,men just nu ..är jag glad att den finns!/och att jag hittat den!

 





Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards