Alla inlägg den 19 januari 2013

Av åsa eriksson - 19 januari 2013 10:23

inlägget

Hur man tränar/tävlar på Rundbanan..

tåls att upprepa..

titta gärna in ..under detta datum/överskrift !

  SM 2011

DJ Vargtass /rött ..Banana Split /vit ..Glavio /blått..Gibson/svart..DS En Stor Stark randigt ..en skymt av Birr/gult..

fick mig även ett gott skratt när jag läste igenom mina gamla inlägg från febr-mars  år 2010..ordet proffsig /skicklig var ett klurigt ord för många av oss..så mycket för så litet..

Idag kan man väl bara säga mer eller mindre proffsig/skicklig..både om sig själv och andra i olika situationer..man gör så gott man kan..


att tävla/i vad som helst är det svåraste man hoppar på....så mycket kan gå överstyr/..tävlingsmänniskan i oss brukar visa upp oanade resurser..dåliga/bra!

Ordet Fanatiker togs också upp..

En del av tävlandets mindre bra sidor..


LAGOM är det nya Ordet..men vem är intresserad av det.!!!!.


Ja,nu har jag tagit ett snabb-bad och fortsätter här mitt inlägg om ordet lagom..jo,visst finns det intresse för ordet lagom..och dessutom ett stort intresse..

det är en beskrivning på ett lugnt och harmoniskt liv/en ljuvlig/kär sällskapshund/ett lagomt spännande liv...men kruxet är att vissa människor..bl.a jag själv söker spänning/Utmaningar..



















-24

Av åsa eriksson - 19 januari 2013 09:46

och bitande kallt..

vi är ju inne i årets kallaste månader och det märks..och kommer också att märkas på mångas elräkningar som flyger i höjden..numera har vi ingen öppen spis...

mindre arbete/men jag vet inte om det blir dyrare..ved kostar det med..men mysfaktor finns ju med vid vedeldning som en bonus!


inga promenader för vovvarna idag..blir att köpa hem lite tuggben,som sysselsättning..själv är jag så trött på vintern och ser fram mot våren och sköna stunder i solens värme!


Ha en bra Helg mina vänner!



Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Skapa flashcards