Alla inlägg den 26 september 2012

Av åsa eriksson - 26 september 2012 19:57

  idag testades det på kort distans....om Emmalines DJ Black Jack hade blivit helt återställd efter senaste tävlingen...testet var OK alltså tummen upp...han såg helfin ut och tiden fina 19.62



Av åsa eriksson - 26 september 2012 19:34

Vårt barnbarn Maja är som jag nämnt förr väldigt intresserad av allt som rör sin skola..trots sin ringa ålder 9 och ett halvt år så tar hon allt på största allvar..på sensommaren kom hon med andan i halsen och ropade..mormor nu skall du få se..skolan har en tävling om bästa loggan..

Bäckhammarskolan är nybyggd / ombyggd efter att antal år på nacken..och detta lät ju spännande!


Maja hade en rad med olika förslag och jag fick vara hennes rådgivare/jury..

efter många skisser och många om och men så bestämdes det...

Maja var rådvill ända in till inlämningsdags och på morgonen ringde hon och rådfrågade än en gång..

ta du det du tycker bäst om..jag tycker alla är lika bra..

sagt och gjort!


5 förslag kom in

3 nominerades och ett av dem var Majas...

bara det var stort och det pratades en hel del om denna tävling kan jag lova.....

utnämningen hade gått den långa vägen..Elever/lärare/elevrådet..


Igår var det så dags..att tala om vinnaren och föräldrar/släkt/vänner var inbjudna till en mysig eftermiddag/kväll med tipspromenad för att sluta med att ropa upp de tre duktiga eleverna som nominerats.

Fina förslag alla..


och så här slutade det..

av 59 bidrag

3  till final

vinnaren

och med motivering

representerar klokhet och vishet

kan användas mångsidigt

som statisk bild

med möjlighet att medverka till skolans mascot

leva med i våra vardagssysslor och evangemang


Maja Ahlström,vilken lycka och jag kan säga att vi alla är mäkta stolt..Stort Grattis till vår Maja!

här nedan med mormor/Maja/Rektor..

 

att mormor kom med på ett hörn..känns underbart..nu har vi en gemensam nämnare i skolan Maja och jag..och jag kommer att bära med mig detta minne så länge jag finns..


En stor Dag!

  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards