Alla inlägg den 17 maj 2012

Av åsa eriksson - 17 maj 2012 09:34

men som vanligt på hemmafronten..........

har faktiskt unnat mig att kolla genom lite bloggar och som vanligt på FB...kul att läsa om lite av varje..Emmalines DJ Juliettan är på dygn 18 på sin ev.dräktighet...mycket spännande..

Emmalines DJ Lingonräser förtsätter sina Agylityframträdande med mycket bra resultat vad jag har hört..WR har han även årsdebuterat i /då på träning...och vi väntar fortfarande med spänning på hans debut på rundbanan ..licens skall troligtvis bli i juni..hoppas att vi då kan fixa stödhundar..har ännu ingen tid på honom för i år..så ett lopp innan kanske måste till..

DJ Vargtass har haft otur igen ..och skall operera sin brutna svans i morgon..

10 dagars rehabiliering inte längre om allt går som det ska...vi håller tummarna!

LC ..tävling DJ Kalle Kula/Lingonräser/19.5 Norberg..synd att det krockar med vår Boråsresa..

Rundbanetävling : DJ Kristina Kanel/DJ Black Jack /Borås ..tävlar om Årets Rookie 2011..Breezan skall tävlingsdebutera i ett lågklasslopp..

över kort distans..inte mycket annat än att Kristina Kanel gynnas säkert av distansen..men inte Black Jack..Breeze vet jag inte!

högt klassade..

Kristina Kanel är den enda tiken i loppet ..och en väldigt liten sådan..tufft!

 

Vi hoppas att loppen går utan missöden..

Emmalines JJ Sahlin anmäld till Åkers Kanal..men där blir det inga Whippetlopp..för få anmälda..

 

Utomhus ser det ut att klarna upp och solen börjar titta fram..Leffe har redan gått två omgångar med olika doggar..så till eftermiddagen får jag rycka upp mig och slå följe..

 

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Skapa flashcards