Alla inlägg den 14 maj 2012

Av åsa eriksson - 14 maj 2012 22:54

Katarina Lindberg har tagit dessa kort...suveräna/talande..

 

starten

 

 

loppet

  trasan för nära????

  

   längst in Vargtass/Black Jack

   

 

 

Av åsa eriksson - 14 maj 2012 12:43

brukar man kalla känslan som kommer ..hos vissa..jag har den i högsta grad och ibland blir den så påtaglig att det kostar på hela mig.....

 

känslan av att läsa av andra människor har alltid följt mig genom livet..både på gott / ont..den brukar göra sig extra påmind ibland och just nu har jag  inga bra vibbar..skall stänga av men lyckas inte helt..jag jobbar på det skall ni tro.

. .

 

Det är faktiskt tungt att behöva bry sig om omgivningen.....och att läsa av andra människor har alltid vållat mig stora bekymmer....allt är inte bra att veta och ta ställning till..

 

det man inte vet..blir heller inga problem..

 

Just nu så sitter jag i startgroparna för att åka till barnbarnen ..läxa på hemmafront idag..Sofi/Janne skall till barnmorskan..och ev.får de veta vad det blir..pojke/flicka..spännande saker händer/roliga saker..barnen jagar namn och letar reda på små barnkläder i källaren..som tur ..finns där många neutrala färger som brunt /vitt /rött och det finns underbara små barnkläder..

Sofi har nu gått precis halva tiden och mår mycket bättre fostervattensprov har tagits och visat OK,hon har börjat att jobba igen och allt har fallit på plats..

 

Vädret om man hoppar till det så är det stadigt dålig/blåsigt och kallt för årstiden...inget att göra åt bara se fram mot en skön sommar....

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Skapa flashcards