Alla inlägg den 14 februari 2012

Av åsa eriksson - 14 februari 2012 00:15

med eftermiddagsfika...Sofi/Janne och barnbarn

gör livet lite enklare att leva..underbart väder med takdropp idag också..

 

Potatis/Köttfärsgratängen står i ugnen..Leffe ute med doggarna.

Själv har jag varit halvrisig en längre tid..fökylningstider som det är..spegeln talar om att det inte är OK än..Maja snorar /Leffe snorar/Sofi snorar..Janne /Emma pigga..

Magsjukan härjar i skolan dessutom..hu!!

 

Nu när våren gör sig påmind ..så där lite grand ..åtminstone ..så vaknar klädintresset igen..måste bara handla något nytt..vet inte vad som finns ute i affärerna..och vad man platsar..år 2012

Ett år äldre igen och modell tant..men vill inte!

jeans går alltid..sen får vi se!

 

Känner mig sliten för tillfället..tom håret ser ut som det håller på att vissna..

sneglade ut på verandan idag och visst går det att sola..bara att få sitta och känna att våren närmar skall väl göra susen..men det tycks som allt jag upplevt i vinter nu håller på att att ut sin rätt.....man kopplar av och därmed kommer tröttheten.....

 

I kväll ska vi bara/ vara och jag skall ta mig en funderare på hur livet KUNDE sett ut med lite otur.......

ibland så behövs det en ringklocka för att man skall värdesätta livet.igen.har skjutit allt framför mig ..men någon gång kommer det en räkning...som skall betalas..och det verkar som det är dags för den nu..kan man komma undan med lite trötthet i själen ..kan man tacka sin lyckliga stjärna!

 

Skall kolla om det går någon bra film år ungarna så vi kan bjuda med dom till helgen...göra  storstan..med MC Donald som efterätt!

 

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards