Alla inlägg den 2 februari 2012

Av åsa eriksson - 2 februari 2012 16:11

Maja 7 år undrade om vi kunde se Black jack(Cashen).i mörkret.och tyckte det var tur att vi även hade bruna hundar!

 

Underlättar..helt klart.

mycket snö erbjöds år 2010 på och jag läste att jag försökte se det hela ur en positiv synvinkel.. idag 2 år senare kan jag säga att jag är är utled på vintern..och vad den har att bjuda på..

 

Tisdag ser jag fram mot ..men det är nästa vecka..kommer mina väninnor på besök ..icke hundmänniskor!

Vad pratar vi då om..

ja,allt mellan himmel och jord..vilket betyder barnbarn/sjukdomar/maträtter/bakning/kläder/resor...

och så..kom DU ihåg..vilket man ju inte gör!

 

alla väninnor som jag nämnt tidigare har gått i pension..jag är äldst..de flesta är otroligt (vi är 6 st)aktiva..gymmar ..simmar..shoppar..reser..jag hänger inte med kan jag ärligt säga ..en dags shoppingrunda och jag skulle vara knäckt..man tränar ju på olika aktiviteter..dessa som jag räknade upp..hör inte till min vardag!

 

vi brukar ha mat på våra träffar..denna gång blir det kafferep..som på den gamla goda tiden..dock inte med sju sorters kakor..

 

 

Men att träffas och prata bort lite tid är socialt och välbefinnade!

 

 

 

 

 

 

Av åsa eriksson - 2 februari 2012 11:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av åsa eriksson - 2 februari 2012 10:14

idag en actionbild av Emmalines DJ Black Jack

Foto.Anncie P.

 

 

 

även ett försök till uppställningsbild på Emmalines DS En Stor Stark

gubbe bakom..spökbild på köpet!!! 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards