Direktlänk till inlägg 20 juli 2011

Nu har man samlat sig

Av åsa eriksson - 20 juli 2011 16:27

så att säga..SM-semin är lottad och nu är det upp till hundarna.................

ljuger om jag säger att jag är helnöjd..DJ Black Jack har inte fått någon önskeposition..men det talar vi inte om för honom....det man inte vet om..lider man inte av..och Cashen är full av iver och nybörjarlust!

 

lite tokig blir man ..denna vecka har gått i promenadernas tecken..inga lössläpp eller andra utmanande saker..inte heller banträning..

Jackson gjorde mig lite förvånad ute i trädgården..det sägs att hundar känner på sig..han är en lugn och sansad hund som inte sätter sprätt på sina ben i onödan..men idag så tyckte han nog att han ville jäklas med mig....han for som ett jehu och snurrade runt upp och ned..nästan som han ville säga att nu ska du få se..här tar vi det inte lugnt ..jag utmanar!

 

ja,det kändes ju skönt att han verkar på alerten..men lite brydd blir man..han brukar på sin höjd lyfta på ena benet..

 

de andra far som tokar ute ..den som mest håller igång är som vanligt Breezan..men vår gamling Poggy passar alltid på och tar några race..liksom Marta.

 

vädret är lite kvavt och halvdisigt..vi går våra rundor morgon och kväll...

 

har städat bilen och tvättat fällar ..just nu sover som vanligt hela bunten ..efter maten..likaså husse!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa eriksson - 24 augusti 2017 09:14

nya tag .. livet rullar vidare..med hundar/barnbarn/barn skrivandet kommer jag att ta tag i om några dagar ha en fin dag ..   ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:05

   det har hänt en hel del.. SM i hundkapplöpning har gått av stapeln..inga hundar från oss anmälda..   dock en Veteran DJ Vargtass SM-vinnare 2011/ och 2:a i semin/4 i sm final 2016 Grattisar! Debuterade gjorde GH-Girpower /ägare Hanne ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:02


         12 år ..och jag 72 ..det går med rasande fart vill jag lova..   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 10:03


  står för dörren.. vi laddar.. och gör som ....   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 09:45

  är klar för licens/ månad juli.. senast sprang han tillsammans med Irwin/Vito som han kallas.. lämnade ett par längder i start till Vito.. för en gångs skull bytte Vitpår direkt utanför box / gick direkt in..Jack fattade galoppen bytte ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards