Alla inlägg den 17 maj 2011

Av åsa eriksson - 17 maj 2011 16:27

Nu är det mycket............................

Mitt huvud hänger inte med i svängarna..imorgon åker Görild och Leffe till Örebro..skall ta licens på DJ Kalle Kula..tack snälla Katarina för att han fick hoppa in i licensloppet..

Håller tummarna för bägge licenstagarna!

 

Görild är ju här en vecka ..sololoppet klarde Kruse av lördags..matte har tränat burstarter så när Leffe var med idag gick det som en dans!

 

I går hade jag vännineträff som kalls syjunta..mat och dryck var det naturligtvis..och jag tackar varmt för den stora blommande fuxian ..den pryder nu entren..........och naturligtvis tänker jag på er ..Kerstin,Gunilla,Gunbritt,Kristina,Marita när jag ut genom dörren och när jag går in..

Vi tycks ha gått in i den andra andningen..när det gäller kläder ..frisyrer och livslust..

Ja,kanske inte jag då ,som sällan är ute på något annat än hundkapp..men igår plockade jag fram min långa Gunilla Ponte´n klänning..ska det vara så ska det!

 

Jag har liksom inget vardagssnyggt så att säga ..det blir endera hundkapp eller fest..

men det var ju kul att äntligen få klä upp sig ..även om det bara var på hemmaplan..

Leif passade

på att umgås med Görild............................................
..

 

Nu skall jag till barnbarnen!

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards