Alla inlägg den 8 januari 2011

Av åsa eriksson - 8 januari 2011 17:47

när jag sitter här vid datorn kommer jag ihåg en både söt och rolig episod..som naturligtvis våra barnbarn står för.

 

Jag som mormor brukar hjälpa barnen att städa i sina rum..när jag passar dom..nu var det ett tag sedan..

 

men mamma Sofi sa de vid ett tillfälle att nu får ni nog köpa mormor en blomma  av era veckopengar ..när ni får det så fint..........

Maja kontrade genast ..om jag nu gör det helt själv så slipper jag ju köpa blomman..rätt ekonomisk tänkt..det slutade att de hade förhandlat sig till en blomma utav mormor en gång i månaden om dom höll sina rum städade..

 

Men i förrgår  kom Emma in till mor Sofi och konstaterade att nu var det nog kört.....

måste nog köpa en blomma till mormor ändå..det betyder att rummet var en aning ostädat...

 

kanske har dessa töser ändå ärft lite av sin mormor åtminstone på förhandlingsfronten..duktiga töser.....

 

 

har även vägt vår Breeze hon väger hela 7,7 kilo....ingen lätt tik..men otroligt fin.............................och lättskött.

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Skapa flashcards