Alla inlägg den 31 maj 2010

Av åsa eriksson - 31 maj 2010 12:58

Vårt yngsta barnbarn..snart 6 år Emma är en smart..nyfiken liten tjej..ibland ser hon på mormors händer..och ser lite ledsen ut..det följs av lite pussar ..och jag riktigt ser hur hon tänker..stackars mormor håller på och bli gammal..

 

För ett tag sedan gick mormor till deras kompisar bort..vår dotter Sofi gick på begravningen..men småflickorna fick stanna hemma..

 

vet inte hur mycket det har pratats om denna upplevelse småflickorna emellan..men ett tag senare kunde inte lilla Emma hålla sig..hon tittade återigen på mina händer..och så kom det..

mormor när du dör..då får jag väl gå på din begravning..ja det kan jag då lova dig sa jag..Maja blev bestört och tyckte inte Emma skulle prata sådär..

 

Ja det verkar då viktigt för Emma att få en inbjudan..på obestämt datum..

 

Vi får väl hoppas det dröjer..

 

 

 

 

Av åsa eriksson - 31 maj 2010 11:58

Lisa 5 år.........

mamma titta en råtta..nej säger mamman det är en mus..

 

Lisa..titta två musar..

nej det heter två möss..säger mamman

Lisa ..titta mamma nu går ena mössan..

 

 

En finurlig liten historia som bara barn kan leverera..

Av åsa eriksson - 31 maj 2010 08:36

Christina och Åke..klart vi minns er och hundarna..att det är tio år sedan ..gör inget..hoppas att ni har det bra hemma i Sundsvall..säger hemma ..för jag är ju född och uppväxt där..

 

Förstår att suget finns kvar efter hundkappen fortfarande eftersom ni var i Midlanda i helgen..

 

Ha det gott..och ha en skön sommar..och kul att ni hittat vår hemsida och blogg..

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards