Direktlänk till inlägg 21 april 2010

Våren har stannat upp..

Av åsa eriksson - 21 april 2010 08:44

Våren har stannat av ordentligt..ingenting händer ute i naturen...ej heller i vår trädgård..och som sagt inget i omlopp på hemmafronten heller.

 

Om det är de kalla nätterna här i mittensverige..vi har haft frost på gräsmattorna de senaste mornarna..men nån gång skall det väl bli varmt hoppas jag..

 

Hundarna tar i alla fall för sig när de springer lösa..de saknar nog inte den riktiga värmen..de tycker nog att det är bra som det är.

 

Främmande i går av våra vänner sen bakåt i tiden..trevligt med avbrott..

 

Lite allmänt prat om barnbarn och nutid och dåtid..

 

Barnbarn på besök idag ch då naturligtvis hopptime..Maja frågade om mormor hade provat på..vi skämtade om detta att vi skulle hoppa i studsmattan när grannarna sov..Maja och Emma tog det nog på allvar..

 

Kanske .kanske skulle man ändå våga upp i mattan..vi får se..första gången blir nog när grannarna gått och lagt sig.

 

Det borde ju vara bra även för en gammal kropp och även för sinnet.

 

 

 
 
Lisa

Lisa

21 april 2010 10:48

Åsa, jag behöver piggas upp i snöyran som råder här, så snälla; ta några hopp i mattan och ställ Leif bakom kameran.... :)

http://krokens-whippets.bloggplatsen.se/isa

 
åsa

åsa

21 april 2010 11:26

Önskar jag kunde ge dig en uppmuntrande bild..men jag lovar inget..

Kanske blir det en överraskning både för dig och för mig.

http://emmalines.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa eriksson - 24 augusti 2017 09:14

nya tag .. livet rullar vidare..med hundar/barnbarn/barn skrivandet kommer jag att ta tag i om några dagar ha en fin dag ..   ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:05

   det har hänt en hel del.. SM i hundkapplöpning har gått av stapeln..inga hundar från oss anmälda..   dock en Veteran DJ Vargtass SM-vinnare 2011/ och 2:a i semin/4 i sm final 2016 Grattisar! Debuterade gjorde GH-Girpower /ägare Hanne ...

Av åsa eriksson - 7 augusti 2016 20:02


         12 år ..och jag 72 ..det går med rasande fart vill jag lova..   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 10:03


  står för dörren.. vi laddar.. och gör som ....   ...

Av åsa eriksson - 23 juni 2016 09:45

  är klar för licens/ månad juli.. senast sprang han tillsammans med Irwin/Vito som han kallas.. lämnade ett par längder i start till Vito.. för en gångs skull bytte Vitpår direkt utanför box / gick direkt in..Jack fattade galoppen bytte ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Skapa flashcards