Alla inlägg den 14 januari 2010

Av åsa eriksson - 14 januari 2010 09:26

När vi tittar på vår DJ valpkull vid tre månader,så måste jag säga att vi är helnöjda,hanarna verkar jämna och fina,tikarna likaså.

 

Tror fortfarande att de kommer att bli något mindre i storlekarna än Öl-kullen.

Överlinjerna är fortfarande jättebra,halsarna likaså.

 

Fram-och bakbensvinklar är goda,ett plus i kanten är deras svansar.

 

Att det är mycket fart i dom visste jag redan från början,de har inte lugnat ned sig,snarare tvärtom.

 

Håll ut mina vänner det kommer bättre tider....både när det gäller vädrets makter och när det gäller valparnas framfart.

 

Ni kommer att ha nytta av deras mentalitet på ovalen.

 

De är envisa ,framåt och springer av bara tusan+ att de är orädda.

 

De har en lite annorlunda mentalitet än Öl kullen,de var inte så tuffa.

 

Men som jag både sett och hört så kan de vara fantastiskt goa också.

 

Det gäller att ha en mycket fast  och bestämd hand med krabaterna,så blir det nog väldigt bra till slut.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Emmalines tel.0705252926

Valpar ..

Valpar finns just nu på kenneln /  


Ovido - Quiz & Flashcards